30 Aralık 2009 Çarşamba

İşte böyle bir sene geçiverdi

Nasıl geçtiğini anlamadığımız, gülüp eğlenip aynı zamanda acı da çektiğimiz bir yılın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Kimimiz bu yılı/bu on yılı geride bırakacağımız saatleri ailesiyle beraber, kimimiz bir arkadaşının evinde, kimimizse dışarıda birşeyler yaparak geçirecek. Şimdiden herkese yarın için iyi eğlenceler diliyorum.

Aslında enteresanlıklarıyla dolu bir yıldı bu yıl. Hem memlekette, hem dünyada, hem de etrafımda tek tük bile olsa, iyi veya kötü 2009 anıları oldu. Bunların şu an aklımda kalanlarını, artık karman çorman dahi olsa yazayım;

> Elemanın biri duşta Gülben Ergen şarkısı söyledi,
> "Salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk!" videosu izlenme rekoru kırdı,
> Siyaset jargonuna "Açılım" sözcüğü girdi
> Ezel in, Kurtlar Vadisi out oldu
> "Hangover" isimli Amerikan komedisi film vizyona girdi (ki şiddetle tavsiye ediyorum)
> Kürtlerin partisi bir daha kapatıldı
> "Elifnağme" programını sunan kadın da şarkıcı oldu
> Ertuğrul Özkök yazarlığı bıraktı
> İtalya Başbakanı Berlusconi, Putin'le girdiği iddiayı kaybedince Rus arabasını makam arabası yaptı
> Üniversitemizin rektörü değişti. Yeni rektör Nihat Berker oldu.

Benim hayatımda ve etrafımdaki değişiklikler zihnimde daha çok canlanıyor tabii ki. Her birini söylemeyecek olsam da bunların bir kısmı şöyle oldu:

> Apolitik bir birey olmaya karar verdim
> İlk kez yazokuluna kaldım
> Acı çekerek kaldığım "Üretim Sistemlerine Giriş" dersinden yüksek bir notla geçerek hocayı adeta g*t ettim
> 10 hafta boyunca hemen hemen aralıksız bir şekilde hayatımın en iyi performansıyla ders çalıştım
> Hiç beklemezdim ama 3.sınıf oldum
> Çorum-originated arkadaşım Caner önce SPS, sonra Ekonomi'ye geçti. Bununla da kalmayıp iş bile buldu.
> Gül aşireti 22 günde partial devr-i alem yaptı
> Göbek yaptım.
> Tam bir Ezel fan oldum.
> Ekürim Çağlar Köksal'la seçime girdim
> Kaldığım yurtta tüm 3.sınıf erkeklerini aynı yurda yerleştirdiler. Artık bu yurt tam bir "Gebze".
> Çeto bu yıl boyunca ağzına sigara koymadı (Daimi olmasını diliyorum).
> İstemsizce etrafımdaki herkesin dilini "Allæmaned!" kelimesine alıştırdım.
> Kurban Bayramı'nda ilk kez bir büyükbaş hayvanının arkasından koşan 6 7 kişiyi çıplak gözle gördüm.
> Anneme MSN kullanmayı öğrettim.

Sürdürmekte olduğumuz akademik, ailevi ve kişisel hayatlarımızın ağır sorumluluklarının bize çektirdiği sıkıntılara rağmen; yaşamak temelde güzel olduğundan güzel bir seneydi. Umarım 2010 yılı hepimiz için daha iyi, başarılı ve yükseliş dolu geçer.

Herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder