21 Nisan 2010 Çarşamba

Sıpringbıreykten notlar


(Başlamadan evvel: Şu bloga hep "Giden mi terkedendir, yoksa kalan mı?" tarzında içeriği bir deneme yazmak istemişimdir ama işte o kadar yaratıcı değilim herhalde. Hazır olduğumda bunu yapacağım.)

Tüm benliğimizle beklediğim Bahar tatilimize kavuştum ama pek renkli olduğunu söyleyemeyeceğim.

Bu tatilde 2 tane hedefiniz olur: ya deli gibi takılıp, Kadıköy Taksim sürtmek istersiniz (Sabancılı öğrencinin en büyük ihtiyacı), ya da oturup "Ulan hırs yaptım Adfsd Mmaks Kmaskamskm, ders çalışacam deli gibi, kendimi düzene sokacam!" dersiniz. Bu mekanizma bende o kadar ters işledi ki şu 3-4 günde, açıklayayım:

Eğer ders çalışmak isterseniz kendinizi düzene sokmak adına öncelikle uykunuzu düzene sokmak istersiniz ve haliyle erkenden yatarsınız. Diyelim ki tam tersini gerçekleştirmek istiyorsunuz, o zaman da yapacağınız şey sabahtan akşama kadar dışarıda takılıp gece geç saatte eve gelip ertesi günün döngüsüne hazırlanmak olur. Benim günlerim nasıl geçti? Günboyu evde oturdum (ama oturdum ve boş boş takıldım. feysbuk stalker'ı oldum ve film izledim vesselam), akşam da 11 12 gibi uyuyakaldım. Haliyle boş ve b*ktan bir tatil oldu (Pazartesi günü sınavım olduğu için şimdiden bitmiş sayıyorum).

Buna rağmen Pazartesi günü iki tane ilginç hadiseye tanık oldum. İlki Kadıköy'de bir esnafın, İzlanda'daki volkan tehlikesinden dolayı dilden dile dolaşan "Türkiye'ye asit yağmuru gelir mi?" söylentisiyle ilgili yorumuydu: "Lan şimdi bu yağsa havan topu gibi binaları harap eder mi? Sigortacıyı arayayım Adfsd Mmaks Kmaskamskm!". İkincisi de yine Pazartesi gittiğim göz hastanesinde iki ortayaşlı kadın hastanın birbirleriyle, birinin şu soru vurgulu cümleyi diğerine söylemesiyle tanışmasıydı: "Göz için geldik?!" . Tabii bunlar yüzde bir tebessüm etkisi yarattı.

Bu kırık dökük yazımın sonunda diğer bloglardan özendiğim şeyleri yapmak istiyorum:

--> "Bundan sonraki yazımda içinde yer aldığım tehlikeli bir oluşum olarak Gebze'den bahsedeceğim."

--> Kulağıma gelen nağmeler:

Simple Man - Lynyrd Skynyrd
Shitlist - L7
Celebration Day - Led Zeppelin

Bir gün bunları daha başka bir yazıda düzene oturtacağım, içimde ukde bırakmayacağım :) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder